Kalendář akcí MŠ

P Ú S Č P S N
30
MŠ uzavřena
31
MŠ uzavřena
1
MŠ uzavřena
2
MŠ uzavřena
3
MŠ uzavřena
4
MŠ uzavřena
5
MŠ uzavřena
6
Keramika
7 8
Pohádka V MŠ
Angličtina hrou
9 10
Předplavecký výcvik 6.lekce
11 12
13
Keramika
14 15
Pohádka v MŠ
Angličtina hrou
16 17
Předplavecký výcvik 7.lekce
18 19
20
Keramika
21 22
Angličtina hrou
23 24
Předplavecký výcvik 8.lekce
25 26
27
Keramika
28 29
Angličtina hrou
30 31 1 2

Kalendář akcí ZŠ

P Ú S Č P S N
30 1 2 3 4 5 6
7 8
Divadlo Chrudim, Kouzla a čáry tajemné Prahy, 3. - 5. ročník
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
Den stromů - projektový den
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > > Zápis dětí do MŠ Stolany

Zápis dětí do MŠ Stolany

Přijímání dětí do mateřské školy ve Stolanech pro školní rok 2024/2025 se bude konat 2. 5. 2024 v 1. patře budovy ve třídě Berušek v čase od 15.30 - 17.00 hod.

Zápis do MŠ proběhne  za osobní účasti zákonných zástupců dítěte. Je nutné doložit:

  • žádost o přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání od školního roku 2024/2025
  • vyjádření lékaře (pokud se nejedná o dítě s nástupem k povinnému předškolnímu vzdělávání)
  • občanský průkaz zákonného zástupce a rodný list dítěte 

Žádost o přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání na školní rok 2024/2025 si můžete stáhnout a vytisknout v sekci DOKUMENTY MŠ nebo osobně vyzvednout v MŠ (3. 4. 2024 v DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ).

Po ukončení přijímacího řízení budou zveřejněna registrační čísla přijatých dětí na vývěsce a webových stránkách mateřské školy. 

Zákonní zástupci nepřijatých dětí si převezmou rozhodnutí osobně v MŠ od 20. 5. do 23. 5. 2024 od 6.00 do 15.30 hodin.

Informační schůzka pro rodiče přijatých dětí se bude konat 13. 6. 2024 od 16.00 hodin v 1. patře budovy školy.

O přijetí nerozhoduje datum ani čas podání přihlášky, ale kritéria stanovená ředitelkou školy!

 

Kritéria přijímacího řízení k předškolnímu vzdělávání pro školní rok 2024-2025

Termín_a_průběh_zápisu_2024_2025 (1).docx

 

 

Rozhodnutí o přijetí dětí k předškolnímu vzdělávání pro rok 2024-2025.docx